Předškolní příprava: Na silnici nejsme sami-16.11.-27.11.
1.Rozumové a předmatematické činnosti: · Rozhovor u obrázku s dopravní tematikou – kniha, internet · Semafor – co která barva znamená? · Prohlížení doprav. značek – znát alespoň 2 značky · Pracovní list: číselná spojovačka (v příloze) · Pexeso (v příloze) · Nauč se svoje jméno a příjmení a ulici, ve které bydlíš |
2.Hudební a rytmické činnosti: · Zpívání známých písniček pro radost s pohybem do rytmu · Rytmicky opakuj říkanku Mezi lesy (v příloze) · Vytleskávej názvy doprav.prostředků, názvů značek(v příloze) · Nauč se jako říkanku písníčku Na ulici (hudebně nadaní rodiče i zazpívají),odpověz na otázky(v příloze) · Vytleskej říkanku Tirák(v příloze)
|
3.Výtvarné a pracovní činnosti: · Pracovní list – výroba koláže s auty(v příloze) · Výroba semaforu – vytrhávání z bar.papíru(v příl.) · Koláž Auto se semaforem z ruliček(v příl.) · Ulice a chodci – vyrob si model(v příl.) · Pracovní list Semafory(v příl.)
|
4.Jazykové a literární činnosti: · Vyslechni příběh – z knížky Pohádkový dědeček: Jak se auto předhánělo s vlakem a srovnejte příběh s realitou, Nebo z knížky O autech od J. Kahouna · Nakresli k příběhu obrázek |
5.Pohybové činnosti: · Vycházka v okolí bydliště: procvičovat základ.pravidla bezpečné chůze na ulici, přecházení vozovky · Pohybová hra na semafor – dítě je auto,chodec a rodič semafor (použití bar.papírů,praporků..) · Střídat chůzi a běh na smluvený signál( tleskání, bubínek, ťukání..) · Skákání po levé a pravé noze · Venku si zahrajte na závody aut – běh, slalom, překážky.. |
Pracovní listy s dětmi vypracujte a odevzdejte při návratu do MŠ. Budou jim založeny do portfolií.